DAG 17 – Mitt favoritminne!

Mitt favoritminne är självklart förlossningen, dagarna på förlossningen,
all spänning, förhoppningar & all väntan man hade inför att få se och träffa sitt barn för första gången! <3

Första veckan på BB, första veckan med MITT barn! Allt.
Hela veckan och allt, precis Allt var så speciellt.
Kommer ihåg det som igår.

Kommer ihåg min allra första tanke jag hade när jag såg Sammy för första gången.
Att han var så sööt, sötare än jag någonsin kunnat trott! <3


Finaste barnet i världen och han är MIN!


   



---

SEN.....
Har jag ett till favoritminne, och det är ponnytiden på alla tävlingar, tävlingskompisar alla meetings man var på, kan än idag tänka tillbaka på den tiden och önska att man kunde dra tillbaka tiden och få göra allt, EN gång till! ;)
Och så roligt, jag och Ylva hade det på alla tävlingar. Oslagbart!




En tid jag aldrig kommer glömma, sålänge jag lever..........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0